Kommentarer efter Ordförande Persson:

Nu är dokumentärserien Ordförande Persson över, dags för kommentarer:

Statsvetarna: Vi vill ju diskutera Perssons presidentlikhet, centraliseringen av makt till Statsrådsberedningen och …
Exministrarna: Lite av det han sa om några stämde ju, men han har fel om mig
SVT: Det där gör vi fan inte om
Hans Dahlgren: Djävla Lars Danielsson
Fichtelius: Don’t try this at home folks – only for trained pros
Lars Danielsson: Djävla Hans Dahlgren
Reinfeldts stab: Tvål
Margareta Winberg: Jag gillar ju inte ens fotboll
Mona Sahlin: Blir jag aldrig av med gubben – jag vill ju också synas
Laila Freivalds: Nu är jag trött på detta jag drar till Phuket (var det nu ligger)
Göran Persson: Smart av mig att avskaffa fastighetsskatten för min herrg… eehhh… jordbruksfastighet
Anitra Steen: Kan inte Reinfeldt sälja det där spritbolaget så jag också kan gå i pension?

Carl Bildts blogg: Alla dessa… hmmm… Alla dessa… kan jag inte använda den rubriken på något mer sätt?

One Response to Kommentarer efter Ordförande Persson:

  1. […] Andreas sammanfattar allt du behöver veta om kommentarerna till ordförande Persson. […]

