Dagens hjälte

Dagens hjälte heter Ann Heberlein. Hon vågar i SvD motsätta sig den rådande doktrinen i Sverige om att vad du än gör kan du skylla på någon annan. Artikeln är fylld av riktigt bra citat.

Boken (Det var inte mitt fel!) finns att köpa bland annat här. En given julklapp/present till alla gnällspikar och männiksor som inte orkar ta tag i sina problem!

Mer i samma ämne finns här.

2 kommentarer till Dagens hjälte

  1. […] kan ändå inte låta bli att önska mig mer personligt ansvar i detta land. Även om jag vet att legio är att “det var inte mitt fel” och att det alltid finns någon annan som borde […]

  2. […] kan ändå inte låta bli att önska mig mer personligt ansvar i detta land. Även om jag vet att legio är att “det var inte mitt fel” och att det alltid finns någon annan som borde […]

